Pracownik zajmujący się sprzedażą to jeden z najważniejszych elementów firmy, ważne jest aby zapewnić mu odpowiednią wiedzę i motywować do działania. Jedną z korzystnych form motywacji są szkolenia, nakręcają one do nowych działań, a także pozwalają na uzyskanie nowej wiedzy.

Pracownik sprzedaży ze szkoleń powinien korzystać regularnie, aby działać efektywnie potrzeba jest wiedza z branży, w której się działa ale również wiedza na temat samej sprzedaży. I tutaj również warto zawęzić obszar rodzaju sprzedaży. My chcielibyśmy się skupić na telemarketingu, a dokładniej na telemarketingu aktywnym czyli dzwonieniu do klienta. Możemy też wyróżnić telemarketing pasywny – są to połączenia przychodzące czyli tak zwana obsługa klienta o tym jednak w kolejnym z postów.

Omówmy więc trochę dokładniej telemarketing aktywny czyli połączenia wychodzące do klienta. Rozmowa poprzez urządzenie wymaga niemałych umiejętności, musimy często domyślać się jak wygląda klient czy jego mina wyraża zadowolenie czy też raczej zniechęcenie, to wszystko poznać trzeba po barwie głosu i tym co mówi do nas klient. Warto wybrać szkolenia, które prowadzone są przez profesjonalistów, dzięki temu wiemy, że będą oni w stanie w razie potrzeb zmodyfikować szkolenie wedle naszych potrzeb. Takie właśnie szkolenia organizuje Grupa-Kreatywna, polecamy zapoznać się z ofertą szkoleń sprzedażowych, wybór odpowiedniego z pewnością może uzyskać nam oczekiwane efekty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *